Social MediaSocial media en internet beheerst tegenwoordig een enorm deel van ons leven. Mensen gebruiken het zowel in hun persoonlijke als zakelijke leven.
Er is een algemene misvatting dat zakelijke marketing gericht moet zijn op een zakelijk platform in plaats van op een persoonlijk platform. Maar mensen zijn altijd betrokken en brengen veel tijd door op deze platforms. Geeft een bedrijfseigenaar plotseling niet om zijn bedrijf, alleen maar omdat hij wat tijd doorbrengt op Facebook of een ander platform? |
|
WaaromMet zoveel platforms is het verwarrend om te weten waar je jouw inspanning en marketingbudget op kunt richten. We werken samen met de klant, om jouw ideale klant op de juiste manier te bereiken. |
PlatformAls gevolg van de hoeveelheid informatie die mensen online verstrekken, zowel op sociale media als via hun eigen surfgedrag, weten wij veel van jouw klant. |
TargetingDe informatie die wij kunnen verzamelen, zorgt dat wij de campagnes zeer gericht kunnen inzetten op basis van interesses, demografie en specifieke website bezoeken. |
Waarom kiezen voor ons?Als we gaan samenwerken, dan gaan we een partnerschap aan en uiteraard nemen wij de verantwoordelijk voor alles wat we doen.
Voor ons moet het transparant zijn en duidelijk voor beide partijen. We willen een relatie die beide kanten op werkt. Leveren doen wij op een maandelijkse 'pay as you go'-service, die je op elk gewenst moment kunt uitschakelen, inschakelen of opschalen. |
|
Nog vragen?
is het belangrijk dat mensen mijn social media pagina's leuk vinden?
Duidelijk is dat als honderden of misschien duizenden mensen je bedrijfspagina leuk vinden, dat dat heel positief is.
Het laat zien dat je een geïnteresseerd publiek hebt (afhankelijk van hoe deze natuurlijk zijn verkregen).
Tegenwoordig is het hebben van likes echter niet zo belangrijk als je misschien denkt. Sociale platforms zijn geëvolueerd, vanuit een zakelijk perspectief, als je niet betaalt, wordt jouw inhoud niet weergegeven. Maak daarom gebruik van de advertentietools en je zal jouw doelgroep bereiken, of ze jou nu leuk vinden of niet.
Het laat zien dat je een geïnteresseerd publiek hebt (afhankelijk van hoe deze natuurlijk zijn verkregen).
Tegenwoordig is het hebben van likes echter niet zo belangrijk als je misschien denkt. Sociale platforms zijn geëvolueerd, vanuit een zakelijk perspectief, als je niet betaalt, wordt jouw inhoud niet weergegeven. Maak daarom gebruik van de advertentietools en je zal jouw doelgroep bereiken, of ze jou nu leuk vinden of niet.
heb ik social media nodig als ik B-TO-B zaken doe?
We horen dit de hele tijd, Social Media daar zitten toch alleen maar mensen in hun vrije tijd op? Op sociale media zijn is altijd goed voor elk bedrijf, al uw doelgroepen, belangrijke besluitvormers hebben ook een sociaal leven en zijn ook op deze platforms. Als jouw targeting correct is en jouw aanbod relevant is, waarom zou een bedrijfseigenaar of belangrijke beslisser dan niet geïnteresseerd zijn?
Alleen omdat diegene dan niet aan het werk is?
Alleen omdat diegene dan niet aan het werk is?
Social Media vs google ads
Beide hebben hun plaats in elk bedrijf, maar er is een belangrijk verschil in de rol die zij voor jou zullen spelen bij het aantrekken van nieuwe klanten. Er zijn twee verschillende benaderingen van marketing; educatief en verkoop. Sociale platformen zijn een geweldige en kosteneffectieve manier om een publiek te informeren. Deze mensen zijn misschien niet actief op zoek naar jouw diensten, maar door targeting weet je dat ze waarschijnlijk geïnteresseerd zullen zijn. Google Ads gaat echter over het vinden van mensen die nu op zoek zijn om jouw services te kopen of die zich in een onderzoeksfase bevinden.
Waarom wij anders zijn |
Enkele succesverhalen |
Geen contract
We zijn er van overtuigd dat je ons niet zomaar wilt verlaten. Dus voor elke service die wij leveren, hebben wij geen contract nodig om je te binden aan ons.
Je wordt constant ondersteund
Je staat er niet langer alleen voor. Je hebt een team van experts achter je. Zodat jij kan blijven doen waar jij goed in bent!
Wij zijn verantwoordelijk
We willen verantwoordelijk zijn voor elke service die we leveren. Rapporten, resultaten en bruikbare gegevens, samen met transparante feedback, zowel goede als slechte.
|